WELCOME TO BLOG UMI DANIA YUSOF :)

Sunday, June 10, 2012

back to school .


cuti sekolah dah habis . hoho . esok dah sekolah . back to normal lah . kunci jam pukul 6 , matikan jam , lepas tu tidur balik , bangun cuak sebab dah lambat , cepat - cepat iron baju , mandi , sarapan , pergi sekolah , tulis nama sebab datang lambat , satu - satunya pengawas yang selalu datang lambat , berdepan dengan ketua kumpulan yang garang , menganjing dengan cikgu , bla bla bla and sooo on .

so , lepas nie jarang lah aku nak update blog yer . alaa sebelum nie pon kalau cuti jarang jugak nak update blog . haha . so , budak - budak sekolah di luar sana selamat bersekolah lah yer :) esok mesti dapat result mid-year kan . tak nak datang lah esok . haha . macam nie lah aku . cepat takut . haha .

aduuuhhhh malasnyaaaa nak kemas barang sekolah . siapa tak malas wei dah 2 minggu cuti . otak pon dah berkarat . haiihhh chiayookk dania !! lagi berapa bulan lagi habis sekolah . haha . sama je countdown cenggini time spm dulu . lagi - lagi remind kawan - kawan lagi berapa hari nak habis sekolah . sekarang stpm pon sama jugak .


not really in the mood nak sekolah balik lah . nak cuti lagi seminggu . boleh lah , boleh lah , please please . haha . dengan bola lagi . omagod ! haiiihhh . wish me luck yer kat sekolah . semoga aku dapat menempuhi liku - liku kesusahan yang getir lagi perit di sekolah . semoga aku dapat berhadapan dengan cikgu - cikgu yang tak mengenal erti lelah mengajarku yang agak bebal nie . 

semoga aku dapat menghadapi kawan - kawanku yang biol lagi horny untuk memaki hamun . semoga aku dapat menghadapi makanan - makanan di kantin mahupun di tepi sekolah dengan selamat . semoga anjing - anjing kurap di sekitar taman orang cina itu tidak memandang paiseh terhadapku lagi . semoga makhluk - makhluk di sekolah tidak menganjing denganku kerana aku lampi . 

sekian ~ selamat bersekolah :)