WELCOME TO BLOG UMI DANIA YUSOF :)

Sunday, January 6, 2013

ANNOYING !


assalamualaikum and hai :) apa khabar readers ? haha . macam good - good je ayat . padahal siapa nak baca entry - entry aku kan . haha . namun begitu , ia takkan mematahkan semangatku untuk menulis entry seterus seterus , dan seterusnya . tak kesah lah entry aku ada orang baca ke , ada orang stalk ke . ecceeehhh macam ada plak orang stalk . hai stalker :) *lambai2* haha .

sebenarnya aku tak ada motif pun nak tulis entry kali nie . tak tahu kenapa aku nak sangat update tp tak ada idea . so , selagi jari - jari aku nak menaip , aku akan taip lah yer . adakah entry - entry aku selama nie annoying ? rasa macam tak kot . haha . in real life maybe aku nie a bit annoying lah . cehh a bit tu tak tahan . okay A LOT !

annoying ? korang pernah being annoyed tak by some one ? tak kira lah apa dia buat tapi kau rasa gila pork punya annoying lah . pernah tak ? pernah tak ? pernah kan kan ? haaa tengok tu . cara penulisan aku pun dah tahu yg aku nie sangat annoying orangnya . aku tak nafikan yg aku nie memang sebegitu rupa . haha . sabar eh :)

even aku nie jenis yg annoying gila pork tapi aku bisa being annoyed . being annoyed by apa ? something or someone ? well , both ! someone tu maybe ada sorang perempuan nie , not related okay . apa dia buat semuaaaa tak kena . i never being so annoyed as much as whatever she's doing . haha . nampak tak dark side aku ? okay , maybe aku patut see the good side of her . we'll see okay . haha . but aku tak being annoyed of her only . banyak lagi lah .

apa benda yg aku rasa benda tu annoying sangat eh ? well , these most not all of my list :

1. cold blooded caller ! actually cold caller je . saja menambah . korang find it annoying tak ? tak kira lah siapa pun tp aku rasa annoying gila . korang bayangkan , (pehal aku terbau cupcakes plak nie?okay forget bout it) korang bayangkan korang happy - happy nak call bestfriends , boyfriend or anyone nak luahkan masalah korang or korang tengah spend time dengan family ke or tengah dating or tengah kerja ke , tetibe ada salesman call . jual insurans ke , credit card ke dan sebagainya . respon korang ? = hmmm.. ye.. aaahhh.. ok... sotsetsotset(aku tak tahu apa bunyi nie , mungkin selsema kot) annoying kan ? rasa macam nak keluar kat telefon tu nak bagi dia bau mulut tortoise - tortoise aku . biar dia bau betapa awesome nya tortoise - tortoise aku daripada sales korang . hahaha .

alolololo
2. tailgaters . tailgaters apa tu ? macam alligators je . korang pernah drive tak ? mesti pernah kan ? then tetibe korang perasan kereta belakang korang ikut belakang korang dekat - dekat . apa eh orang panggil tu ? cocok - cocok ?? gitu lah tailgaters . so , aku sangat annoyed dgn orang - orang macam nie . ke'pork'kan apakah ? zzzz . dulu agaknya driving tutor dia ajar dia nak potong kereta lain macam tu agaknya . hidup bagaikan jalan tu abah dia punya . pity !


3. Qs jumpers . okay . yang korang mesti biasa nampak kan ? tak kira lah kat mana pun , mesti ada spesis jenis macam nie . tak kira lah kat bank ke , shopping mall ke , kat tol ke , kaunter pertanyaan ke , playground ke , kat drive thru pun boleh tau . orang jenis macam nie sangat annoying . spesis jenis ini tidak menggunakan akal dan fikiran . contohnya , jalan tengah jem , korang mesti perasan ada mangkuk - mangkuk yg gunakan jalan emergency kan ? atau korang pun salah sorang daripadanya ? jeng jeng jeng . then , ada plak ambulans nak lalu . memang stuck lah ambulans tu . pada masa itu lah banyak lemparan kata- kata kesat dilemparkan kepadanya :)


4. slow internet connection . okay ini paling normal kan ? dan aku pasti no 4 nie yang paling annoying bg korang bila korang tengah horny gila nak update status kat facebook , twit dan sebagainya . kalau nak update entry plak tak ada hal . internet slow boleh simpan kat draft or korang taip dulu kat notepad then save . bila internet dah okay korang copy je lah . edit - edit sikit . paling annoying bila korang nak layan youtube or live streaming football kan ? bila tengah buffer je korang mesti tertanya - tanya siapa yg goal kan . siapa wei ? walcott ke ? gervinho ke ? wilshere ke ? tanya lah macam mana pun benda alah tu tetap stuck !


5. terpijak taik kucing / anjing / arnab / ayam dan yg sama waktu dengannya . okay nie pun annoying ! kau dah dress up smart - smart nak pergi dating dgn boypren korang masuk je dalam kereta tetibe ada bau yg kurang menyenangkan . damn ! malu sehh ! muka nak letak mana wei ?? atas sampai bawak korang dah nampak perfect tetibe tengok kasut korang ada taik kucing . mesti sumpah seranah korang dalam hati kan ? nak buang taik tu segan plak . so korang pun buat tak tahu je . boypren korang pun segan nak tegur korang . so sama - sama lah tahan bau tu yer :) hahaha .

taik hulk agak - agak hijau jugak ke ? hmmm
so itu lah bagi aku benda yg most annoying . actually banyak lagi . tapi aku tak nak korang boring kan baca aku punya celoteh . haha . macam ada orang baca . kalau ada alhamdulilah lah . haha . owh bagi adik - adik yg baru start sekolah tu sekolah rajin - rajin yer . dengar apa cikgu cakap . abaikan kalau cikgu tu merapu - rapu . lepas tu tak yah buat homework . time nak kena punish tu mesti cikgu ada tanya soalan . so , korang jawab je lah bagi cikgu tu bengang . okay dah . byee . assalamualaikum :)